Klantenkaart

 


E-MAILADRES CONTROLEREN/TOEVOEGEN

Wanneer je niet meer zeker weet of je een e-mailadres hebt toegevoegd bij je account en of dit e-mailadres nog je huidige e-mailadres is, kan je de volgende stappen volgen om dit te controleren:

- Je klikt rechtsboven op 'Inloggen'

- Je kiest voor de optie: 'Inloggen met klantenpas'

- Je vult uw klantenpasnummer en uw postcode in.

- Je komt nu in een veld waarbij al je gegevens vermeld staan. Hier kan je controleren of er een geldig e-mailadres is ingevuld.

- Staat er geen e-mailadres ingevuld, kan je deze gelijk invullen en opslaan.


SPAARPUNTEN VERZILVEREN BIJ UW BESTELLING

Sinds kort zijn wij overgestapt op een spaarpuntensysteem. Deze kan je zowel online als offline verzilveren. Hieronder kan je zien hoe je het bij het plaatsen van je bestelling je spaarpunten kan verzilveren.  

- Je plaatst artikelen in je winkelmand gewoon op de manier waarop je het gewend bent.

- Je kiest ervoor om het pakket te laten verzenden of op te halen in één van onze winkels.

- Je controleert of alle gegevens juist zijn ingevuld.

- Je komt nu in een venster wat stap 3 heet. In dit venster kan je ervoor kiezen om eventuele gespaarde punten te gebruiken.

- Linksboven is het 'Waardecheque' venster te zien met twee opties:

Ja, ik wil mijn waardecheque t.w.v €.. gebruiken bij deze bestelling. (Dit zijn de waardecheques die je nog open hebt staan voordat wij overgingen op het spaarpuntensysteem.)

Ja, ik wil mijn punten t.w.v. €.. gebruiken bij deze bestelling. (Dit zijn de punten die je hebt gespaard nadat wij overgingen op het spaarpuntensysteem.)


- Het venster refresht zich en de selectie die je hebt gemaakt staat aangevinkt.

- Nu zie je rechts onderin bij 'Overzicht bestelling' de selectie die je hebt gemaakt.

- Onder de verzendkosten zie je een balk met de selectie die je hebt gemaakt met het bedrag dat daarbij hoort.

- Het gespaarde bedrag is van het totaal bedrag afgehaald.

- Je kunt nu je bestelling verder afronden.

TEGOEDBON ONLINE INLEVEREN

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en betaald hebt met een waardecheque of spaarpunten en deze bestelling om wat voor reden dan ook geretourneerd is, ontvang je per e-mail een tegoedbon van ons.

In deze e-mail staat een promotiecode. Dit is een code met een letter/cijfer combinatie.


- Je hebt een artikel in je shoppingbag geplaatst en wilt afrekenen.

- Je hebt een e-mail gekregen met de code voor je tegoedbon.

- Rechts onderin vindt je het venster met 'Promotiecode'

- Hier vul je de promotiecode in die je via de e-mail heeft ontvangen.

- Het venster refresht zich en het bedrag van de tegoedbon is nu van het totaalbedrag van uw bestelling afgehaald.

- Je kunt nu je bestelling verder afronden.





Over ons

In de Haagse badplaats Kijkduin vind je Chase met maar liefst 800 m² aan winkelruimte. Verspreid over vier overzichtelijke winkels, is het hier prettig winkelen. 

Elke winkel richt zich op een ander publiek, smaak of budget, jong of oud, groot of klein, bij Chase vindt iedereen waar hij of zij naar zoekt. Met een lucratief spaarsysteem spaar je bovendien punten die je vervolgens in alle vier de winkels of online kunt besteden bij je volgende aankoop. 

Of je nou 's ochtends vroeg of 's avonds laat wilt winkelen, de keuze is aan jou. De Chase-winkels zijn namelijk zeven dagen per week geopend van *10.00 tot 21.00 uur. Bovendien kun je 52 weken per jaar profiteren van interessante aanbiedingen en wekelijks nieuwe leveringen.

iDeal Mastercard Visa DHL
Divide